Första skoldagen!


Bild tagen i somras på landstället!
God dag!
Jag kom hem från skolan för ett tag sedan. I skolan hade vi projekt uppstart och projektet handlar om syre. O´s resa. Man ska skriva en berättelse om vart syre uppkommer och finns.
Först sa min lärare att vi skulle va klara med det v.7 sedan så ändrade han sig till v.3! Jag blev suuuuur!
Men nog om det. På rasten busringde vi och imorgon kommer N hem från Ukraina! Hahahaha :D
Och ESSC har gjort en mega bra planering här framöver.... ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA det har vi!!!!!!!!!!!! VÄRLDENS BÄSTA!!!!!! :) ska bli så kul :D :P

2010-01-12 @ 17:31:26
Postat av: ELA!

Det var från mig. :D

2010-01-12 @ 17:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0