Gästblogg :D


Detta är Teo!

Det finns en sak som jag vill ha sagt. För det första ; Anna sluta säga "Skojja inte!!!" för det andra Sara ; sluta säga att vi e kvitt och sen mula mig!! för det tredje Simon ; sluta säga att vi ska mula the Bruddzz och sen mula mig! för det fjärde ; lillSara sluta.... sluta... äh.... jaa precis!

Hewdåw blowgänn//Teowz!!


Detta är Anna!

Vill bara säga att de inte e jag som har valt bild!! Allt e Saras fel!! Idag har vi haft snöbollskrig och Sara och Teo krigade... som vanligt :P // Annizz



Detta är lillSara! :D

Jag är en ond liten människa :D Jag lyckas alltid att skylla allt på Sara :D // Zaraw


Detta är delar av Simon!

Yeeeeeeeaaaahhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vene va jag ska skriva typ  :P
ZZupp dudes :D // SIMON <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0