KLADDKAKA!


Jag äter kladdkaka :D MUMS! Skoluppgifterna väller över just nu ;( Mycket unlämmningar och prov. Men Nu ska jag inte prata något mer om det! Idag så hade vi idrott -_-' Jag och Sofia hamnade i samma lag! Blev överlycklig eftersom chansen är inte så stor att hamna med nån man känner för vi är typ fem tjejer i min grupp. MEn vi skrattade som faen! Bollar flög överallt! Sen så NO föreläsning, höll på att somna men man måste ju vara aktiv för betyget! Sen var det äcklig lunch.... Men sedan så hade vi EA!! Och min lärare skulle ge oss lite idéer om hur vi skulle börja projektet, men det slutade med att han snackade om rost, molekyler, fotosyntes, syre och mer! Jaja. Men i slutet av hans lilla "föreläsning" så satt jag och Ella och gjorde konstiga miner och skrattade. Sen dorg jag hem ;)

HEJ DÅ :D


Kommentarer
Postat av: Anna<3

Kladdkaka är jättegott :D

2010-01-13 @ 17:20:16
Postat av: ella

haha det gjorde vi verkligen ;)

2010-01-13 @ 17:48:55
Postat av: eliiiiiiiiiin

Jag ska göra nånting

Jag ska slå er med häpnad

Gå över en gräns

Jag ska bryta mig ut

2010-01-13 @ 22:02:32
URL: http://elinut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0