SICK!


GO kväll alla!
Fia här! Jag har varit sjuk idag! ;( Det suger. Men imorgon gör jag min comeback förhoppningsvis! Idag har jag pluggat stenhårt! Massa no, matte och musik så nu är jag nästan klar! Det känns wonderful! Massor med utropningstecken! HIHI!!!!! Och det bästa är att det mesta ska inte vara lart förrens typ v.5!!!!!!
Men nog om skolan! BLÄ!
I ferbruari så åker jag till London! Det ska bli skit kul! Detta är tredje året vi åker. Och ja, min enda anledning är typ för shoppingen men ändå, älskar London!

GOD KVÄLL FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA :D <333


Kommentarer
Postat av: Nadia

Hoppas du blir frisk så vi kan ses. Hade det skit kul idag med tanterna, bara du och Ulla saknades =( <3

2010-01-18 @ 19:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0