TRÄNING :D


FOTO: Jag (sofia) KAMERA: Nikon D40
GO KVÄLL!
Nu är jag hemkommen från träningen. Spelar musik och chillar. Är rosslig i halsen, det var svårt att simma. MEN JA KLARADE DET :D Vi körde lag hela träningen och såklart insim. Det var kul!
Idag i skolan slutade vi kvart i tolv eftersom vi går en timma längre på tisdagar för att vi har hemkunskap, men ändå så slutar vi ungefär i den tiden vi ska på tisdagar, (?)... Men jag och mina tanter (utom tant ulla) stannade kvar i skolan och gungade på en jätte tönt mega varning gunga! Den var skit grym! Och Ela tog kort och fan va vi skratta. Men klockan tjugo i två va det dags att dra sig hemmåt så jag drog hem och softade lite innan träningen.


Imorn ska jag på 50-års kalas. Nä nu ska jag göra nåt kul!

TREVLIG KVÄLL ALLA TANTER<33333333


Kommentarer
Postat av: Tant Doris

Heej, ja vi var ju knäppa på gungan!!! <3 :P Det var skit kul!!!



Ha så kul på kalaset!!! XD

2010-01-15 @ 23:11:15
Postat av: Anonym

doris.........................................................................................................................................................................

2010-01-16 @ 13:02:25
Postat av: Tant Doris

Ja hej, hahah hur gick det med alkoholen?? :/ <3 :P

Haha smakade det??? ;)

2010-01-16 @ 23:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0