15 Juni 2010

... Är dagen då jag slutar skolan! (otroligt sent, jag vet!) Då har jag gjort klart mitt år i åttan och ska efter sommaren påbörja mitt år som nia. Nian ska bli super spännande! Och idag har jag lagt fram kläderna tills tisdag. Jag har köpt (för mycket länge sedan, typ en månad sen!? tro det eller ej att jag var ute i sådan god tid!) en vit spetsklänning från H&M som jag ska ha och nya gladiator sandaler.

Imorgon i skolan så kommer vi att sluta halv två, otroligt ovanligt att vi får sluta tidigare! Ska bli jätte skönt. Det blir bara städning i skolan och skåpen. Ska bli sååå spännande att få se mina betyg förresten. Men det som suger är att på onsdag så åker Nadia till Ukraina, Sofia åker till Cypern den tjugonde och Ella åker den tjugoförsta (tror jag). nadia kommer vara borta i sex veckor, Sofia och Ela inte vara borta lika länge men det är ändå inte kul ;(



Härlig bild från landet när vi grillade!

Kommentarer
Postat av: Towe (towe.webblogg.se)

sv: tack! :)

2010-06-14 @ 11:07:35
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0