Min sommar hiss och diss lista!





+ Jag slutar skolan imorgon! Jag kommer bli jätte nöjd med mina betyg och jag kommer att få äta världens godaste mat med de bästa efteråt. Synd bara att Crisse inte kan! ;(


+ SOVMORGON! Brukar inte tycka att det är speciellt skönt att sova länge, brukar gå upp kvart över sex på morgonen (OBS! när det är skola) bara för att njuta av stunden. Det är väl för att det är den enda tiden på dagen jag är helt ensam och helt knäpptyst. I love it men på onsdag då jävlar!

+ Om 74 dagar bär det av till Turkiet med familjen! Kommer bli fett brun och allt till skolstarten.

+ Att bloggen är igång igen!

+ Att Jag kommer få fett mycket tid till att fota i sommar! Och ska beställa hem en reflexskärm 5 i en.



- Att min skola slutar så himla sent! Alla slutade ju förra veckan och jag kan inte bli mer irriterad! Fast vi får ju dock längre sportlov och liknande.

- Nadia åker till Ukraina på onsdag och kommer hem i slutet av Juli ;( Det blir inget NESSC då inte. Och Sofia åker till Cypern i två veckor... Och sist men inte minst så åker Ella och är borta i tre veckor! Blää.. Det blir SC kvar i kära Svealand. Men that's fine by me toooo!<3

- Vi slutar åttan... Hej nian och nationella prov i NO och SO... 

- Att S6 kommer typ bli lite splittrad... Liksom S6 har alltid varit en mobbad klass! (inget illa men ni fattar) Jag älskar S6! Vet inte varför men mata inte djuren stämmer helt in på dom! Och det kommer ju aldrig bli detsamma! ;( S6 har alltid något galet pågång och När Nadia, Ella och Sofia berättar något galet som hänt där, så kan ja inte sluta le! Skänk en tår till S6!

Over and out / The first S in the SOS. Sofia.


Kommentarer
Postat av: The one and only

Jo jag kunde ju visst komma och äta! :O :D :D Oh yes du och jag i kära SVEA, vi kommer göra hela stället osäkert! :D ;)

2010-06-20 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0