Sola!

Nu har jag precis kommit hem. Jag har varit ute och solat! Jätte skönt och jag blev jätte brun. Igår köpte jag ett jätte härligt och bra nagellack! Det är ifrån Isadora och jag köpte färgerna turkos och lite korall/orange/röd. Borsten var skit grym för den var jätte bred.

Imorgon så ska jag gå upp halv fem för att vi ska åka till vårt landställe. Jätte roligt -_-' Men det sa bli härligt ändå att få komma ut dit. Och det bästa är att det finns inernet där fast ibland går det lite segt... Men ändå, tänk att få hoppa studsamatta, sola och bada hela dagarna!

Just nu sitter jag och nördar Treasure Isle på Facebook... Har blivit helt beroende!


Bild från skolavslutningen... Hahah, inne på H&M.

Kommentarer
Postat av: MICAELAS ~ foto & vardag ~

SVAR: Hihi, ja verkligen! :)

2010-06-22 @ 20:56:57
URL: http://lovliie.blogg.se/
Postat av: NICOLINA

SVAR: Haha, ja då är vi två :)

2010-06-23 @ 01:36:35
URL: http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/
Postat av: The best

Nämen Fia då! :D

2010-06-25 @ 13:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0