Sommar!

Hej!

Tänkte att det kanske var dags för ett inlägg nu. I onsdags så åkte jag till landet, var tvungen att gå upp halv fem.. Men gissa vem som satt bredvid oss på tåget då?! Febbs.se. Gjorde hela min dag alltså! Sedan när vi var framme så köpte vi bröd och åkte till stugan. Klockan var väl runt åtta då. Och solen sken som bara den! Så jag och min syster tog filtar och kuddar och drog ner det till studsmattan och tanken var att vi skulle sola lite men det sluteade med att vi somnade. Det var underbart!

Men tiden flöt påo ch jag shoppade även lite på lindex en dag och jag har hoppat jätte mycket studsmatta i helgen med min syster och tagit massor av bilder! Ska ladda över dom nu så jag har så mycket minne som möjligt till konfa lägret jag och Sara drar iväg på! Vi åker på torsdag. Ska bli såååå kul.

På torsdagen kom pappa upp med bilen och på fredagen kom min kusin upp till stugan med hennes bebis! Det var jätte mysigt och vi åt god mat. Juste jag och elin badade! Jag filmade hela grejen faktiskt! Så jag har bevis! Och på lördagen grillade vi, det blev jätte gott :D

Sen igår kom vi hem från landet och i brevlådan låg mina filter! Dom är super coola, ska visa bilder snart! Och sedan satt jag vaken jätte länge och kollade på pretty little liars, en sere som går på tv i USA. Den är bäst!

Bilder kommer snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0