Tillbaka!


Fotograf: Sofia - På bild: Sara Nikon D40 + 50 mm 1,8

Hej alla goa och glada!

Nu kommer ni tro att det är Sara som skriver, men det är det inte! Bilden tog jag på Sara under vår lilla fotodag på hennes landställe.

Nu är vi tillbaks med ett nytt utseende och energi! Vi kommer att börja blogga som vanligt snart, men det är läger i helgen som jag också skulle vara med på, men tyvärr så har jag blivit riktigt sjuk (och fått världens största vagel så jag kan inte öppna mitt öga!?!?!?!) så det kommer bli svårt med updateringen. Men jag lovar att på måndag så ska vi vara back on track!

Och nu kan jag även säga att Sara fick sommarlov i tisdags! Ja får mitt på tisdag, nääästa vecka! Sjukt irriterande. Och så blev jag sjuk och allt. Fy. Men jag kan också nämna att designen inte är helt klar heller.

Tills dess får ni hålla ut!

/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0